Kilka dni temu Play wydał oficjalny komunikat w sprawie usługi „Stan Darmowy”. Wraz z początkiem lutego oferta promocyjna została zamknięta. Co to oznacza dla użytkowników?
Usługa „Stan Darmowy” – na czym polegała?
Usługa „Stan Darmowy” cieszyła się dużą popularnością wśród użytkowników. Pozwalała ona na wykonywanie darmowych połączeń oraz wysyłanie darmowych SMS-ów wewnątrz sieci Play. Usługę wystarczyło aktywować za pomocą prostego kodu *188# (lub *111*188*1#). Co istotne, była to usługa przeznaczona dla osób, które korzystają z oferty na kartę.
Od kiedy użytkownicy nie będą mogli korzystać z darmowych połączeń i SMS-ów?
Jak poinformował Play, usługa „Stan Darmowy” została wyłączona wraz z dniem 1 lutego 2024 roku. Dotyczy to ofert na kartę OdNowa. Od tego dnia skorzystanie z usługi nie jest możliwe. Jednocześnie jednak użytkownicy, którzy korzystają z oferty OdNowa, mogą korzystać z pakietu do momentu jego dezaktywacji.
Podobnie wygląda to w przypadku innych użytkowników ofert na kartę. Tutaj również usługa została wyłączona wraz z początkiem lutego. Osoby, które mają taki pakiet, mogą korzystać z niego wyłącznie do 29 lutego 2024 roku. Po tym dniu opłaty za rozmowy i SMS-y w sieci Play będą rozliczane zgodnie z cennikiem usług.
To nie koniec zmian. Będzie drożej
W tym samym komunikacie sieć Play poinformowała, że podrożeją także rozmowy i SMS-y wysyłane do Ukrainy. Od początku lutego stawka za minutę połączenia lub za jeden SMS wzrośnie do 0,79 zł. To kolejna kiepska wiadomość dla klientów sieci.
Co powinny zrobić osoby, które korzystały z oferty „Stan Darmowy”?
Osoby takie jeszcze przed końcem lutego powinny zastanowić się nad zmianą pakietu. W ofercie Play można znaleźć wiele ciekawych rozwiązań. Dzięki temu wyłączenie usługi „Stan Darmowy” nie powinno wiązać się z dużymi startami finansowymi. Obecnie najtańszy pakiet na kartę, obejmujący m.in. darmowe połączenia i SMS-y bez limitu, kosztuje jedyne 30 zł miesięcznie.
jedynie 30 zł? u innych jest za podobny pakiet 20 zł. liczyłam kiedyś koszt utrzymania numerów na kartę dla mnie i moich dzieci w Play, wyszło 9 zł/miesiąc/na osobę.
Niech Play idzie sobie pospacerować ze swoimi pomysłami.
Ja i moja rodzina kończymy z PLAY po 15 latach, w sumie 8 numerów. Chcieli więcej? Nie będą mieli nic, chytry dwa razy traci. Brak możliwości przeniesienia numeru z Play do Virgin (Play) to kolejny powód. Mam wrażenie, że ktoś odpowiedzialny za marketing przeszedł z Orange do Play i robi dokładnie to samo co w Orange, czyli generuje straty.
To są tępy strzały chcą nas do końca wykończyć, więc my musimy wykończyć ich i odejść z tego gówna !!! Nawet ludzi o tym nie poinformowali w żaden sposób tylko zrobili to z zaskoczenia żeby w niewiedzy naszej zabrać więcej pieniędzy. Nawet sms-a nie dostałem że zmieniają się zasady. ZA Takie coś powinno się ich oskarżyć !!!
Do widzenia Play. To niezgodne z zasadami by anulować coś co działało dobrze przez tyle lat.