Wraz z początkiem 2024 roku Netia wprowadziła na rynek zupełnie nową usługę. VoiceBot pozwala na automatyczne zarządzanie połączeniami przychodzącymi. System ma zapewniać efektywne łączenie człowieka z człowiekiem.
Jak działa Netia VoiceBot?
VoiceBot to część platformy cyfrowej komunikacji głosowej IntegralNet. Ma ona wspomagać zarządzanie połączeniami telefonicznymi w firmach. Nie od dziś wiadomo, że kwestia ta budzi sporo komplikacji – nie zawsze dostępny jest ktoś, kto może odebrać telefon. Sytuacja utrudniona jest jeszcze bardziej, gdy połączeń przychodzących jest naprawdę sporo.
To właśnie VoiceBot ma pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Narzędzie umożliwia automatyczne zarządzanie połączeniami, dzięki czemu osoba dzwoniąca zostaje szybko połączona z odpowiednią osobą w firmie. Jeśli natomiast odebranie telefonu w danej chwili nie jest możliwe, VoiceBot zadba o to, aby pracownik firmy oddzwonił jak najszybciej.
Kluczowe jest to, że VoiceBot działa dzięki zastosowaniu technologii AI. System może obsługiwać pięć połączeń jednocześnie. Co więcej, dostępna jest także wersja Premium, w przypadku której dostępnych funkcjonalności jest jeszcze więcej.
Ile kosztuje VoiceBot od Netii?
Obecnie Netia oferuje dwa główne warianty korzystania z technologii VoiceBot:
- indywidualną – obejmuje ona abonament w wysokości 200 zł miesięcznie oraz opłatę aktywacyjną 50 zł. Minuta pracy bota to koszt 0,29 zł.
- NoLimit – aktywacja również kosztuje 50 złotych, natomiast sam abonament to kwota w wysokości 300 złotych. Klienci mogą cieszyć się nieograniczonym czasem pracy bota bez dodatkowych opłat.
Warto dodać, że w wariancie Premium VoiceBot obsługuje zapewnia także wygodną integrację z bazami danych i z systemem CRM, a przy tym pozwala na przeprowadzania autonomicznych rozmów w celu pozyskiwania informacji bez udziału pracownika firmy. Funkcjonalność ta przyda się na przykład podczas przeprowadzania ankiet.
Co mogą zyskać użytkownicy?
Nie od dziś wiadomo, że bardzo często dodzwonienie się do jakiejś firmy jest trudne, a nawet… niemożliwe. Długi czas oczekiwania na połączenie, irytująca muzyka czy komunikaty typu: „Jesteś ósmy w kolejce” – wszystko to sprawia, że często rezygnujemy z kontaktu. W efekcie nasze sprawy zostają nierozwiązane.
Dzięki technologiom typu Netia VoiceBot skontaktowanie się z daną firmą może stać się o wiele prostsze. Rozwiązania takie są korzystne nie tylko dla użytkowników, ale też dla firm. Jest to szansa na ograniczenie kosztów związanych z zatrudnianiem osób do obsługi klienta, a także na lepsze zarządzanie czasem konkretnych specjalistów. Trzeba przyznać, że Netia VoiceBot to naprawdę sporo korzyści!