W ostatnich dniach Internet obiegła informacja o tym, że klienci firmy Vectra otrzymują zawiadomienia o wyższych opłatach za dostęp do telewizji i Internetu. Firma tłumaczy podwyżki rosnącymi kosztami działalności, a także inwestycjami mającymi na celu poprawę jakości świadczonych usług. Kto zapłaci więcej za telewizję i Internet? Do kiedy można rozwiązać umowę? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.
Vectra podnosi ceny. Kto zapłaci więcej?
Na ten moment podwyżki nie dotyczą wszystkich klientów Vectry. Powiadomienie o zwiększeniu opłat otrzymały osoby, które mają z Vectrą podpisaną umowę na czas nieokreślony. Na ten moment nie wiadomo o ile dokładnie wzrosną opłaty za usługi firmy. Podwyżki są uzależnione od tego jakie pakiety są wykupione przez konkretnych klientów. Wiadomo natomiast, że co najmniej o kilka złotych wzrosnąć mają ceny zarówno Internetu jak i telewizji.
Wyższe stawki opłat będą obowiązywać już od kwietnia. Vectra informuje, że każdy abonent, który nie zgadza się na wyższą cenę usług, może wypowiedzieć umowę do końca 2022 roku. Jeśli klient akceptuje zwiększone opłaty, nie jest od niego wymagane żadne działanie.
Dlaczego Vectra zwiększa opłaty?
Vectra tłumaczy podwyżki inflacją, wzrostem podatków i cen prądu oraz zwiększeniem wynagrodzeń. Vectra to jeden z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej i Internetu. Trudno się więc dziwić, że w firmę uderzył wzrost cen energii. Vectra wspomina także o inwestycjach, które mają prowadzić do stałego wzrostu jakości świadczonych usług. W komunikatach firmy pojawia się między innymi informacja o wzroście prędkości oferowanego Internetu.